~The stories~

~ The Bee's Love n His Love ~

Daisypath Anniversary tickers

~ Chenta Haty dari Allah~

Thursday, April 21, 2011

~ craving huu ~



I WANT IT....PLEASEE ;)
gedix punya olang ini...baru jerk mebuang duit
mebeli sepasang wedges di Angsana with my en P.... hooo ;)
when my akak sedare jual all this heels..wedges...huk xthan wa...
nak satu..nak satu..nak satuu...ekk nono mne leh stu je
sepasang..due pasang pon okay ;)
Dear HEELS + WEDGES = I LUV U
wait untill my pocket penuh ;)
becouse dis sem is my " pokai sem "
angkara GOP pi Jepun arituh soo my saving tggl sparuh jerk...
lagilah sye jadik super dupper kedekutt..
nk2 wet mara yg slaloo msuk every 29 hb lambt kn every 1 hb..sad ;(
ouh sad.... isk3 ;)
*spe suh gatal gie jrpun sane....hehe



lau pakai niieeee en P kalah tggi with me taw...hehe


so sweeeetttttt...lmbt besday xde spe nk blnje ke hee ;)


stylooo kan kan kan ;) lau pakai nmpk pelikk x?? hehe


i luv this soooooooooooooooooooo muchhhh!!
but then die bertutup tapi comel kan...hukkk bak spe3 nk bg 50 sye pia mik kst nie..
65 jee..kak ayuuu nak nak tp wet xde..( ade tp xnk kuakan ) hoho


ouh...xmo tengokkkkkkkkk ;(

Kahwin nanti nak pkai ksut tggi lampai niee bioo xnmapak pendek cm giant n doraemon haha ;)
ape kaitan giant dgn doraemon??? konpiuss wakakak
yang pastii en P giant haha ^_^ sye doraemon??
no lahh lagii comel sket dr doraemonn

'

Dear mummy n daddy n my abg3 along n amie....tolong blanje adik nie sepasang ok ;) thanxxx hoho *berangan

No comments:

Post a Comment